Nuffnang

Tuesday, June 4, 2013

OnLiNe ShOpPiNg

Sekarang semua kerja senang...dunia hujung jari...aku baru menjinakkan diri menyoping buku thru online plak...mudah,senang,jimat..biasa duk menyoping untuk anak je kn..:D




Sebenarnya nk beli buku Rasulullah is my Doctor je...duk godek-godek web tu beli 1 lagi buku sebab tertarik dgn tajuk...Buku Rasulullah is my Doctor aku rekomen kan sangatttt korang beli dan baca...miliki sendiri...banyakkk ilmu aku dapat...walaupun bru separuh baca...buku satu lagi belum sempat membelek pun....

 

Haaaa...ni la sebab utama aku beli buku ni...sebab nk tahu lebih pasal vax ni...Nasuha aku skip  jab bla umur 1y0...sebelum tu dh tahu pasal vax ni tapi aku tak kuat + tak yakin+tak ada ilmu+tak..tak..tak..banyakla ko punya tak ekk..heeeee...takut apa-apa jadi nanti dipersalahkan la apa la..hmmmm..semua pilihan terletak d tangan kita...ttup telinga buka mata,BELAJAR...bak kata UAI cari ilmu wajib tapi jadi pndai tak wajib....:D

Total aku beli 2 buah buku ni RM29.90...murah sajork..siap dapat diskaun lagi..free postage plak tu..tak rugi beli....beli kat sini


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...