Nuffnang

Thursday, June 7, 2012

AkU CerEwEt

Yes i'm ...aku mengaku yang aku mmg cerewet...tp TOLONG...PLEASE...aku rayu sgt2 jgn lagi buat begitu..itu mgkn hal kecik bagi kamu tapi tidak bagi aku...

Ya aku memang cerewet sebab aku yang mengandungkan Nausuha 9 bulan 10 ari...

Ya  aku memang cerewet sebab aku yang bertarung nyawa melahirkan Nasuha..

Ya aku memang cerewet sebab aku yang menderita bila Nasuha kena admit NICU lpas lahir...

Ya aku memang cerewet sebab aku yang menanggung kesedihan bila tak dapat direct bf Nasuha 1 jm lpas lahir.

Ya aku memang cerewet sebab aku yang berusaha mengepam susu untuk Nasuha walaupun dia hanya dpt mnm melalui tiub sahaja pada waktu itu...

Ya aku memang cerewet sebab air mata aku yang mengalir bila doctor membuat mcm2 andaian tentang Nasuha..

Ya aku memang cerewet sebab aku yang selalu 'makan hati' bila dipersalahkan sebab Nasuha jadi begitu..

Ya aku memang cerewet sebab aku hanya dapat bf Nasuha 10 hari kelepas kelahirannya..

Ya aku mmg cerewt bila aku memilih untuk EBF Nasuha...

Ya aku memang cerewet bila sekali lagi aku memilih untuk homemade suma makanan Nasuha...

Ya aku memang SANGAT...TERAMAT SANGAT...TERSANGAT CEREWET sebab aku IBU NASUHA...Nasuha segala-galanya bagi aku..

Saya disini dengan rendah diri merayu jangan buat lagi....:(






   




1 comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...