Nuffnang

Wednesday, June 20, 2012

Hai UbAt...Hai UbAt.... Mari Makan UbAT...

Semalam bawa Nasuha pegi klinik sbb dia mcm skit mlt je bla mkn...siap melalak lg klo bf...kot2 tekak dia sakit ke apa kn..tadaaa...ni hasilnya....



bekalan ubat-ubatan

Dapat 3 jenias ubat...ebat sakit tekak, ttik dlm mulut  dan vitamin...yang ubat demam dan antibiotik 2 suami aku dh pegi beli kat klinik  3 ari lepas..Doc cakap demam dh kebah tp ubat demam masih kena mkn sbb  tbuh dia msih letih...Nasuha kena radang tekak...cian...ptt pn dia buka mlut sempit gler je msa mkn...

Blik klinik bgi mkn ubat..masuk ubt demam ok lg..antibiotik pn ok lg..masuk glran ubt sakit tekak muka dia dh semacam...lpas 2 mntah sbb ubat 2 pahit...trus la melalak..

Emm...vitamin aku xbg mkn lg...Doc bg pn sbb dia tgk Nasuha kecik..yela dh demam  xlalu mkn mmg la bdn dia susut...pipi pn dh kmpis...cian ank aku...

Ptg sebelum g klinik aku dh beli hadiah siap2.....kn aku jnji klo dia dpt merangkak aku beli hadiah..cer teka...cer teka...hahaha...bukan anak pn yang nk...ibu y lebih..dh lama aku usha benda alah 2...hihihihi...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...