Nuffnang

Tuesday, July 3, 2012

Di ManA...KaN Ku CaRi GaNti???

Hendak ku nangis
Tiada berair mata

Di mana kan ku cari ganti
Serupa dengan mu
Tak sanggup ku berpisah
Dan perhati patah, hidup gelisah

Blaa....blaaa...blaaa...sebelum melalut2 nyayi lagu Allahyarham P.Ramlee pagi2 moning kiss ni...baik aku story2..ni dia bnda alah y aku duk cari ganti smpai sekarang ngak ketemu sih.....

modu membrane

Dh puas aku godek2 semua web...suma xde jual...dulu ada prnah tengok kt ONEBABYWORLD  tp ignore jela sbb xtrpikir pn aku akn perlukannya suatu ari nanti...nahh...bila tba ari kejadian membrane bp aku dh koyak bukan setakat rabak lagu ni....time ni la jugak dia habis stok...aku dh emel kt dia tnya bila nk restok n kot2 ada membrane lain y padan untuk modu bp jawapannya xthu...

Olololo...mak kuciwa...mk kuciwa...aik sjk bla pggl mk plak ni???...memang dh lalut sgt  aku ni..egegege...sekarang aku brgantung dengan satu je membrane y masih elok...mmg aku tatang benda alah ni bgai mnyk y penuh la...klo koyak plak???.....eee...xsggup aku nk pikir...

Btul la apa org kata..nk bf anak ni bnyakkk dugaan... aku pn dh lalui mcm2...ni la dugaan aku yang terkini...(eh..ada edisi jgak ke dugaan ni ek?)...huhuhu... lpas 2 emel sarakids tnya kot ada jual tp no reply..so aku redha jela...tngah pikir2 nk try beli membrane medela / spectra ...agak2 sesuai x ye??kol jela tnya dulu kan kot2 sesuai..xsalah kn...:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...