Nuffnang

Wednesday, July 11, 2012

dUiT ke PiTih ke WaNg ke...???

Ada org pggil duit...ada org pggil wang...aku pggil money.....hahahahaha...sila gelak kuat2 sebab aku tipu....:)  xknla aku pggil money kot...money drop kt shoping mall adala..agagaga......alkisah semalam mk aku bg Nasuha maen2 ngan duit kertas..aku larang la tkut dia jd mata duitan...mk aku cakap ajar anak maen ngan duit2 ni supaya nanti bila besar tengok duit orang dia dah tak terliur ke panjang tangan ke nk ambik sebab dh besa maen dri kecik...

lima ringgit...sapuloh ringgit..bla...bla...

ni boleh makan ker????
Aku pun xthu la btul ke tidak petua tuu...klo dari hasil produk mak aku ni (aku n adik aku la tu) klo tgk duit orang xdela pnjang tangan nk ambik yang orang punya kn...dh duit tuu hak orang...klo nk duit pi keje ...dpt duit simpan g holiday belanjalah sakan ko nk belanja smpai kosong shopping mall tuu xtinggal untuk aku pun x pela..aku xkesah..(betul ke aku xkesah...mesti aku jeles sebab ko shopping banyak)..huhuhuhuhu....

Nasuha plak aku bg duit dia confirm masuk mulut...sebab ada bau2 getah sekerap kat duit tuu kot dia suka...(duit mk aku dpt hasil menoreh la maknanya tuu..)...ekekeke..bsuk2 getah sekerap pn boleh buat duit...bsuk2 hati   manusia yang  nk duit org boleh pelempang free nakk???








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...