Nuffnang

Tuesday, July 3, 2012

HaSiL-HaSiL

Nk tayang ke tak...nk tayang ke tak???....alaaa bukan bnyak pn...tp Alhamdulillah cukup la rezeki Nasuha..tayang sebab nk Nasuha tengok bila dia dh besarrrr nanti  apa yang dia duk mnm hari2 smpai mengamuk klo lambat bagi..baru dia tahu kn dia 2 mengada2 masa kecik..egegegege... 

 *
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
malu la plak..xyah la ek...:)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
okeyla...okeyla...sebab korang setia golek2 bnda alah atas tetikus ko 2..apa nama dia  ek??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaaaa

alaaa...gelap plak..


dlm plastik terikat 2 stok bulan brapa xigt dh..

sengaja aku biarkan aisberg2 itu berumah tangga di sekelilingnya..(suka2 hati aku je ek pggil aisberg..apa ko ingt ni titanic tenggalam lggr aisberg ???:))))......blh wat bekup klo blackout...hehehehe.....no milk booster..aku dh try shaklee...tp tiap kali mkn msti Nasuha demam..suratan atau kebetulan ntahla...jd aku stop trus....Sekali lagi syukur Alhamdulillah...walaupun xoverload freezer tu dgn hasil tenusu aku mcm ibu2 lain...yang penting rezeki untuk Nasuha menikmati susu ibu masih ada...

p/s: abanggggg....nk breastpump baru blh??? (aksi gedik2 goyang vontot mcm sin chan...ngeeeee)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...