Nuffnang

Tuesday, November 20, 2012

MaSuK SpiTaL

Baru je aku tayang kat blog ni ko dah merosakkan diri ye...aku yang ganas ke ko yang tak kuat???baru je guna dah sakit...terpaksala ko masuk spital..kini yang tinggal hanya kulit dan tulang belakang...huhuhu.....

cover belakang n bateri aje yang tinggal...

Apa yang rosakkk???hmmm...xdpt swipe screen dia tu..masalah touch screen la kan...tapii yang buat aku naik angin ckit tu dh tahu screen tu rosak buat apa  dia (pekerja kedai tu) pegi format balik phone aku ...hbis suma pic hlang...hampeh btull...

Lama dia godek-godek tapi tetap tak tahu punca kenapa boleh jadi mcm tu..dia cakap tak pernah lagi berlaku...dia tanya pernah jatuh ke tak suami aku jawab tak la...sebab memang betul tak pernah jatuh pun..baru la dia surrender... suami aku cakap masa dia hantar phone aku ni, ada sorang budak pompuan complaint kamera dia rosak...dia pun format jugak phone budak tuu...phone samsung jugak tapi suami aku tak perasan jenis apa..

Memang budak kedai tu keje dia format phone je ke kalo coustomer complaint phone rosak ek??herann aku...samada memang phone aku beli tuu tak berkualiti ataupun phone kedai tu tak berkualiti..sebab phone sony ericsson aku dulu pun beli kat kedai ni jugak...cepat jugak sakitnya...

resit baiki
 Mujur masih dalam warranty lagi...budak kedai tu ckap ambik masa 2weeks jugak la untuk baiki..kalo dah siap dia call suh dtg ambik...kalo lebih dari 2weeks call dia balik...hmmmm...bila dh pernah sakit mcm ni tak best la nk guna...mesti banyakk sakit untuk akan datang....mklumlah sistem imun dia dh kurengg.....ngeeeee....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...