Nuffnang

Wednesday, November 14, 2012

My Ex & My NeW OnE

Kepada ex-ex ku...terima kasih kerana pernah hadir mewarnai hidup aku...maaf aku terpaksa melepaskan korang semua satu persatu kerana hidup ini memerlukan pengorbanann...aku memilih yang terbaik untuk bersama melayari dunia yang indah ini...

Aku tidak mahu mendua-tigakan korang semua...aku harap korang paham...aku tidak mahu tamak untuk memiliki korang semua...hanya dia yang memikat hatiku kini...aku terpesona padanya..Aku perkenalkan korang padanya..
 ^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



 welcome2MYworld

 Samsung Galaxy S III

Tapi janganlah korang berkecil hati...membandingkan diri korang dengan dirinya kerana setiap perkara ada kelebihan dan kekurangan...korang telah lama bersama aku susah dan senang..tanpa korang aku takkan mengenal dunia ini...tapii walaubagaimanapun korang memang besttt..

Nokia 2100,Nokia 1110, Nokia n-gage, Sony Ericsson w995, Nokia N86

Pejam mata pun boleh taip sms...hehehehehe....n-gage & n86 tu suami aku punya...tapi dia ada yang lain dia bagi aku guna....dunia skrang nk yang canggih je kan..

Nasuha pnya plak yang mcm mana????

2 comments:

mamasayangKAMU said...

kelah orang leni..
canggih manggih aje..
wak gane???org mampu..
aku???tengok jelah..huk..huk...:(((

ilanthomey said...

mg pn mmpu jgak la...nk ngan xboh je...aset mg bnykkk wooo...:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...