Nuffnang

Monday, November 5, 2012

OpErAsI mEn' DeFrOsT' KaN ChEsT FrEeZeR

Oh My English...again...hahahahaha.....okey memandangkan telah banyakk kerak-kerak ais menempek di tepian dinding dalaman freezer simpanan ebm aku nasuha aku merajinkan diri (read as paksa rela) menyental semuanya dengan gigih...

 seee...tooo many kerak la yang duk menempek...
besen biru tu aku isi boiling water...bagi wap-wap panas tu mempercepatkan proses pencairannya


 tadaa....clean n clear....



boleh la isi balik bekalan rezeki untuk nasuha..puas hati...
masa proses membersih ni aku letak semua ebm ni dlm bakul yang berisi ais..jd takdela dia mencairkan kn dirinya..

Sebenarnya sengaja aku biarkan kerak-kerak tuu (suka ati aku je pggil kerak kan..ngeeee...)  menempek dengan banyakk dan menebalkan dirinya sebab  bila blackout bolehla dia cover n topup-topup suhu dlm freezer ni dari drop terlalu cepat dn mencairkan ebm-ebm tu..

Memandangkan buat masa ni cuaca hangat n takdela mudah blackout maka aku kasi bersihla sebab buruk je pemandangan bila  tengok...Bila dh bersih mcam ni semngatla sikit nak isi ruang-ruang kosong yang kelihatan..

Aku tak ada niat nk show off stok ebm aku yang seciput tuu...aku tahu orang lain lagiii banyakk sampai 2,3 ketul deep frezeer  ni dia penuhkan..cuma nk show off aku ni rajin..hahahaha...melampau tak ???...egegege...

Tapii budak ni lagiiii me'rajinnn'...

 Kakak Nasuha yang suka berjalan tanpa henti...♥♥♥♥♥♥♥









2 comments:

mamasayangKAMU said...

eh..eh..eh..
kenape di'garis'kan kakak tu???
hehehe...
kan ke bagus..

ilanthomey said...

hahahaha...mnja kededek pek xsggup lgi nk bagi pgkat kakak tu lagi ke dia...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...