Nuffnang

Wednesday, December 12, 2012

ApA Ada PaDa 12.12.12 ??????

Santekk tarikh arini kn...bagi aku pulak apa ada pada tarikh ...yang penting kita hepy...Nasuha plak hari-hari hepyyy kalo ada yang melayan karenah dia..layan dia duk ngadap buku ni suka hati angat la....kira dh khatam pn...see dh renyuk buku ni dia kerjakan...mulut sekarang  duk potpetpotpet je...tapi lansung tak faham..bahasa siamviatnam suma kluar...hehehhe...

Add caption
Sekarang dh sampai masa untuk tukar puting susu, kami suamiisteri telah berbincang untuk tukar botol susu skali memandangkan Nasuha dh refuse nk menyusu dengan botol sekarang...dulu ok je boleh dia habiskan 4@5oz...tapi sekarang bila dh semakin big gurl ni nak habiskan 1oz pun susah...malam plak reverse cycle la jawabnya..

Memandangkan next week aku kena outstation kami kena solve problem ni cepat..kan cian plak dia memalam nak mentido cari aku tuk bfeed...dhla memalam memang Nasuha selalu dfeed je....nk bfeed dengan abahnya ke???.... confirmla susu takde kan...

Inilah salah satu dugaan bagi aku bila kena outsatation...bila terpaksa tinggalkan anak dan manage travelling ebm...sekarang ni aku duk hunting botol susu ni la...nak dpt kat kedai baby kat sini susah sket..so, online hunting lerr jawabnya kan...

Mimijumi - Very Hungry Bottle 8oz/240ml *BPA FREE* 
mimijumi 

Aku pun tak berapa pasti Nasuha boleh terima ke tak botol ni...tawakal jela...kalo tak boleh terima jgak memang la rugi...tapi tak salah mencuba..rigt??

Sebenarnya ni bukan kali  pertama aku OS, dh 2 kali kalau tak silap...dulu ok je tinggalkan dia sebab dia belum refuse botol..skrang bila dh bijak pndai ibuabah pun kena bijak pndai jugakla kn cari jalan...

Hmmmmm.............kan best kalu tak perlu OS.....:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...