Nuffnang

Sunday, December 2, 2012

KoReK MeNgOrEk

Hahahaha...tajukkk ntahapeape kn...FYI Nasuha comel ni sukaaa sgtt bila telinga dikorek..sekarang ni dh pndai  nk buat sendiri...asyik duk rebut je bud tu dgn kita..



Nasuha ni klo diperhatikan semua dia buat kiri dulu,makan,salam,menulis...lefthanded kah???aku n suami kami righthanded.....aku suka tengok muka syokkk dia korek telinga ....rasa mcm nk gigit-gigit je.. comell kan????...puji anak sendiri tak salah sebab kita yang tahan sakit masa melahirkan....tapi bila dia wat projek mcm ni kena observe lebihh la..takut dia tercocok lebih dalam kan naya plak...

  
Kenapa nangis????haaa...aku ambik bud tu dia melalak la....aku mintak dia tak kasi..comel sungguh peel cek mek ni kan..menangis macam sakit-sakit je...aku pun kasi yang baru..

Bila belah kiri dh setel dia bersih blh kanan plak, muka dia punyala syokk layann...tapi aku tak biar lama dia buat kerja ni....rasa mcm gerun je, jadi aku cepat-cepat kena rampas bud tu...Nasuha memang nanges tangkap leleh ..tapi cepat-cepat kena kasi dia umpan lain...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...