Nuffnang

Tuesday, January 1, 2013

AkU Kaya Di TaHUn BaRu...YeAyYyY

Pepatah kata kalau tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya..kalau tak dipecahkan tabung manakan dapat duitnya...pepatah aku plak kata, kalau tak dikoyakkan kotak, manakan dapat isinya..hihihihi...

Aku start buat benda ni pun dh pertengahan tahun 2012..buat sebab aku jeles dgn suami... jadi hasilnya pun setengah tahun jela kan...celeng ni dikhaskan untuk simpan duit kat ofis je..


Walaupun rupamu buruk,tetapi isimu tetap bermain dipikiranku...ahakkkkks....

kotak ni je pun y ada time tu...jd belasah sajork....

tak boleh buat cantik-cantik kn menarik perhatian susah..

Taraaaaa....hasil simpanan RM1 /day...

Belum kira lg berapa dapat...tapi boleh kot bayar d/p rumah...hahahahahahah....verangan betul...lepas ni boleh jln mendabik dada sebab AKU KAYO.....hahahaha.....

Gelak sakan aku ek...nk kaver sedih duit bonus tak boleh guna utk shoping..kenapa tak boleh guna???sebab TERPAKSA bayar loan y masuk lambat bank belum terima even gaji dh start potong bln oktober lagi...blame de depatment y uruskan gaji..lmbat hntar biro...cian aku......




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...