Nuffnang

Sunday, January 20, 2013

CeLeNg BoTol SuSu

Ekceli celeng ni dh lamaaa aku duk isi..semenjak jaman anak dara muda trang tang-tang lagi...tapi tak penuh-penuh jugek..hihihi...galoks beli celeng besar-besar konon nanti besarla hasil...berangan kn..adakah itu tanda-tanda tamaks???heeeee.....


Baru separuh penuh...tabung ni hanya untuk syiling sahaja...jadi setiap kali balik kerja, godek purse tinggalkan syiling 1 ringgit dlm purse lebihan masuk celeng..sebab apa aku tgglkan 1 rggit dlm purse ekk???..sukaatiakula...hehehe...takla...sebab nanti sonang aku nk membayar...kalau tiada lebihan tak menceleng la jawabnya...tips menceleng dari aku - jgn susahkan diri semata-mata nak kayo hokehhhh........

Memandangkan sekarang aku dh ada asistan tak bergaji..maka aku akan sedaya upaya melebihkan syiling untuk aktiviti menceleng asistan comeyy ku itu...
 
Bersungguh asistan aku mencelengkan sampai dgn buat mulut skali...tang ni mmg sebijik sejibon ikut abah..kalo buat kerja dengan mulut skali ikt herot merot...hihihihi..

Selagi tak penuh celengan tu, selagi tula aku takkan menuai hasil sebab macam tak best je kalo tak penuh.. kan kan....ngeeeee....kalo dh penuh mesti syiokkkk la...mcm smpn duit  dpt g obersii kekdahnya...
 
Sekarang dh ada asistan, maka hipotesis menceleng ialah..' Semakin ramai yang mengisi celeng botol susu, semakin cepat celeng botol susu penuh'...yeeeeehaaaaaaaaaaaaa...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...