Nuffnang

Thursday, January 10, 2013

AnAk ArNaB TeRlePas Di i-CiTy

Kami ke sana dua famly je..family aku ngan family mak sedara aku y mmg duk shah alam...aku stay rumh dia 1 mlm....alang-alang dh smpai putrajaya..lepas dikass pung pang pung pang ngan JPA kami terus gerak shah Alam...

Petang tu  hujan lebat  plus kilat sabung-menyabung..dlm hati kata mlm ni msti tak dapat pegi i-city..takpela..bkn rezeki..lain kali blh dtg lagi...mlmnya ujn berhenti..yeayyyyy...



Nasuha memula sampai bedokung je..sebab dia ngantuk...mana tak ngantuk siangnya asyik duk main je bla ada geng..berbaju tido sebab aku mlas nk tukar...hihihi...


 Nasuha takut rupanya bila tgk dino keras...panda keras...lion keras....jerit-jerit je bila aku ltak dia tuk  brgmbar...so ambik gambar jejauh jela....aku pggil ptung tu keras sebab ada anak ofismate aku pggil ptung lembu tu lembu keras...ngeeeeeeeeee.....


Nasuha kata eeee...eeee....dan meronta-ronta bila aku letakkan dia atas belakang panda keras tu..Nasuha ketahuan sudah....dia memang takutt binatang keras....hahahahha.....macam-macam...biasa tgok y hidup je..bila tgk keras Nasuha rasa plik la kot...ntah....nk bwak Nasuha jalan-jalan ke zoo pn kena pertimbangkan lagi la.....


Belikan dia cekak rmbut telinga rabbit yang liplap tu..memula tak nak pakai..tapi bla dia layann mainan y abah belikan aku pakaikan cekak tu balik dia tak kesah pun...


Bila dh lepaskn dia berjalan...tak nak dipimpin dh...kesana-sini berjalan..pegang pun marah...memula main ok lagi menyala...dia duk ketuk benda tu ke tanah terus tak k.o...terpaksa abah belikan y baru kecian sebab tak menyala...

 Aku tak kasi dia ketuk mainan tu ke tanah dia protes plak..

 Geng bermain...anak mak sedara aku..beza 1 y dgn Nasuha..


Lepas jejalan mengamuk nk drive car plak..tukar-tukar car..naik turun..keluar masuk...aku tak berani nk bawa dia naik sebab car takde pintu...kalo ada pntu dh lama aku bawa dia naik....abah takde pergi tandas....xpela Nasuha ye..len kali klo ada rezeki ibu bwa awak datang lagi kita naik car ni ye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...