Nuffnang

Sunday, September 2, 2012

HePy BdAy To Me

31 Ogos 2012...genap lerr umur aku 27thn...muda lagi u...hihihihi....Hari merdeka???..yupppp...National day is my birthday...i anak merdeka...bangga di situ...

Suami aku buatkan aku kek..walupun sarangnya tak berapa nk jadi tapi tahniah atas usaha anda...rajin suami aku ni kn...egegegege...puji ada makna ni tau...:)

No pic sebab kek dh selamat masuk perut...terima kasih kerana menghargai diri ini...ecececceh....hihihihi..

Again...tiada sambutan party sebab InsyaAllah  Jumaat ni sambut skali ngan bday Nasuha la..skali harung...lagipun tggu adik aku balik weekend ni...aku ni dua bradik jer..nak buat apa-apa kat umah kalo org takde tak best kn...(padahal aku nak kerah tenaga dia...hahahaha)...

Tepek pic aku dan Nasuha raya ke 3 2,3 ketul...buat tatapan mata...hihhiihi....

 Pretty like Mommy...isn't it??


 Ramai yang cakap Nasuha muka abah...plezz tell me...tang mana??


Nasuha duk tunggu hadiah bday dari insan yang dia sayanggg..T__T




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...