Nuffnang

Wednesday, September 12, 2012

NaSuHa PeNaKuT


Yieeeeee haaaaa.....petang lepas asar sabtu lepas bawa Nasuha kuar g jalan-jalan tengok pantai...ni first time bawa Nasuha p pantai...kami bawa dia ke Pantai Batu Buruk...igt nk ajar dia main air...tapi rupanya dia takutt bila tengok laut...muka pun jakun je...bila aku pijakkan kaki dia kat pasir pantai dia angkat balik pas tuu meraung...



Seeee...tangan dia duk tunjuk-tunjuk kat pantai....langsung xmahu pijak pasir pantai ini budak...

 Again...langsung tak pandang horse tuu...cuba letak dia atas horse ni tapi dia angkat kaki n meraung jugak...geli barangkali tegok bulu atas tengkuk horse tuu...


 Nasuha n abah...tengok muka Nasuha takutt tengok horse...hahaha...

Abah cuba letakkan Nasuha atas mainan ni..pun dia meraung jugak tak nak main...

 Mainan-mainan lain tak sesui lagi untuk Nasuha kan...tunggu dia besar cikit pandai maen kami bawa lagi dia ke sini. Aku kena pastikan Nasuha tak takut laut sebab aku sukaaaa laut...Cian plak dia kalo tak dapat rasa nikmatnya mandi laut n main kat playground kn...

Nasuha dh 1 year...tapi still  tak boleh berjalan...aku sedikit risau tapi suami aku selalu cakap  setiap baby ada perkembangan masing-masing....rasa tenang sikit...yer laa bimbang wooo... orang tua-tua  cakap Nasuha ni ringan mulut tapi berat kaki...ntahla...mungkin la kot sebab Nasuha sukaaaaa bercakap n menyanyi...but of coz dalam bahasa dia la..

Kejap je masa berlalu...dah besar anak dara i...Nasuha nak adik tak...?????hehehehehe....T___T




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...